niedziela, 18 sierpnia 2013

Liebster Blog Award




Kolejna zabawa! Nominacja od bloga Między kartkami :)

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

1. Za co uwielbiasz najulubieńszą książkę - i jaka to jest? 
Uch... Pierwsze pytanie i klapa. Po prostu na prawdę nie mam swojej ulubionej książki! Jeśli ta, którą aktualnie czytam jest dobra, całkiem się w niej zatracam. Żeby książka była dla mnie wciągająca musi przede wszystkim posiadać szybką akcję - przydługie opisy nie są raczej w moim stylu...

2. Lubisz szkołę, czy może nie masz ochoty do niej wracać?
Szkoła jak to szkoła - czasami nuda albo zdecydowanie za dużo nauki. Ale z pewnością chcę do niej wracać: mam najlepszą klasę na świecie i trudno ich wszystkich nie kochać!

3. Należysz do jakiegoś fandomu? Jesteś fanem serialu/książki/filmu?
Nie bardzo. Ale lubię wiele amerykańskich seriali <Castle, Suits, Pretty Little Liars, Beauty and Beast, Glee, Revenge i duuużo innych>


4. Co sprawia, że uwielbiasz pisać blog?
Oddzew i każdy komentarz - znak, że ktoś czyta co napiszę i choć odrobinkę liczy się z moim zdaniem.

5. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
Och. Nie mam pojęcia kiedy zaczęłam czytać, ale już odkąd nauczyłam się literek próbowałam "czytać". Miłością do książek zaraziła mnie mama :)

6. W jakim wieku przeczytałeś/aś pierwszą książkę?
Patrz pyt. wyżej :)

7. Czy zdarza Ci się czytać jakąś książkę kilka razy?
Oczywiście. Jak choćby "Harry Potter", którego w dzieciństwie wprost uwielbiałam (dalej mam do tej serii pewien sentyment)

8. Najbardziej wstrząsająca pozycja w Twoim życiu?
... Nie mam pojęcia. Polecicie coś takiego?

9. Czy zdaża Ci się czytać mangi?
Raczej nie, ale chciałabym spróbować. Nie mam pojęcia od czego zacząć...

10. Kultura jakiego kraju podoba Ci sie najbardziej?
Ameryka? Ten "american dream" i wolność

11. Czy chodzenie do szkoły jest dla Ciebie wyłącznie obowiązkiem? 
Zdecydowanie nie - patrz pyt.2


Moje nominacje:
<nie wszystkie blogi mają małą liczbę obserwatorów, ale z pewnością zasługują na nominację za "dobrze wykonaną robotę">

http://rebookblog.blogspot.com/
http://bibliotekamelanii.blogspot.com/
http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/
http://recenzencki.blogspot.com/
http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/
http://beauty-little-moment.blogspot.com/
http://wielka-biblioteka-ossus.blogspot.com/
http://blask-ksiazek.blogspot.com/
http://in-corner-with-book.blogspot.com/
http://miasto-recenzji.blogspot.com/
http://epickieksiazki.blogspot.com/


Pytania dla Was:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. W świecie jakiej książki chciałbyś żyć?
3. Dokończ zdanie: najbardziej w ludziach nie lubię...
4. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
5. Jaka książka odmieniła Twoje życie?
6. Czy chciałbyś cofnąć czas?
7.  Jaką postacią z książki/ filmu chciałbyś być?
8.  Gdzie widzisz się za dziesięć lat?
9.  Najbardziej zaskakująca książka?
10. Co zawsze sprawia, że się uśmiechasz?
11. Życiowe motto?




MIŁEJ ZABAWY :)


7 komentarzy:

  1. Mnie też mama zaraziła miłością do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznij od Paradise Kiss :) Świetna manga, tylko pięć tomików. Jest również film na podstawie mangi :) I inaczej się kończy, więc to nie spojler :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Odpowiedzi na pytania podłączę do sierpniowego podsumowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, ale brałam już udział w zabawie. Jeśli mogę na pytanie odpowiem pod tym postem ;)

    1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Moja pasja, jaką jest czytanie, chciałam podzielić sie z innymi moimi wrażeniami.
    2. W świecie jakiej książki chciałbyś żyć?
    Chciałabym sie przenieść do swiata serii z mojego dzieciństwa, czyli serii Ulysses Moore. ;)
    3. Dokończ zdanie: najbardziej w ludziach nie lubię...
    bezinteresowności, nie można zrobić nic bez korzyści dla siebie, sama próbuję to w sobie zwalczać.
    4. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    To, że pisząc posty mogę liczyć na opinie innych, że pomagają mi oni dostrzec, to co sama mogłam nie zauważyc w jakiejs pozycji.
    5. Jaka książka odmieniła Twoje życie?
    Chyba jeszcze sie taka nie zdarzyła, ale może Miasto kości, bo to ono w pełni zachęciło mnie do czytania, dzieki tej książce czytam naprawdę dużo.
    6. Czy chciałbyś cofnąć czas?
    Wiele razy, jednak wiem, że to nieralne i nie da sie zmienić przeszłości.
    7. Jaką postacią z książki/ filmu chciałbyś być?
    Na pewną silną, zdecydowaną, nie mam pojęcia dokładnie jaką, na pewno nie idealną, bo idealni ludzie są nudni...
    8. Gdzie widzisz się za dziesięć lat?
    Widzę jak zdobywam wielką karierę, kupuje sobie masę książek i podróżuję do okoła świata, takie małe marzenia. ;)
    9. Najbardziej zaskakująca książka?
    Moim zdaniem "I nie było już nikogo", ten kryminał naprawdę mocno mnie zaskoczył, mistrzostwo.
    10. Co zawsze sprawia, że się uśmiechasz?
    Rodzina, przyjaciele, ksiażki, te trzy punkty dają mi najwięcej radości.
    11. Życiowe motto?
    Pokochała ten cytat od pierwszej lektury Małego Księcia w gimnazjum "...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedzi :)

      Chyba muszę przeczytać wspomnianą książkę "I nie było już nikogo" - zaintrygowałaś mnie!

      Usuń
  5. Będę się wykłócać o najlepszą klasę na świecie - mojej nie pobijecie :D Paliliście papier w toalecie? Ile razy udało Wam się wywalić wspólnie drzwi/okno (oczywiście przypadkiem :)), czy wspólnymi siłami zrobić dziurę w ścianie, co? :D

    Dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację w imieniu swoim, jak i koleżanek z Blasku Książek. :) Odpowiedzi można znaleźć tutaj:
    http://blask-ksiazek.blogspot.com/2014/02/liebster-blogger-award-7.html
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - i te krytyczne, i te pozytywne; próbuję brać Wasze uwagi do serca
Staram się odwdzięczać za każdą opinię :)

Zapraszam ponownie!